بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن چیست
نوشته شده توسط : اولون فیت

بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن در بازار چیست؟ چگونه میتوان آن را تهیه نمود؟ نحوه عملکرد ال کارنتین در بدن چگونه است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات همراه ما باشید.

ال-کارنیتین مکمل محبوبی است که توسط افراد ورزشکار، بدنسازان و افراد آگاه به فیزیک اندام مصرف می شود تا عملکردی عالی و بدنی لاغرتر داشته باشند. این یک اسید آمینه غیر ضروری است که به انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری برای استفاده به عنوان بستر انرژی کمک می کند. ال کارنیتین در کپسول ها، قرص ها، مایعات و پودرها موجود است و در اولون فارما، امکان خرید الکارنتین تزریقی وجود دارد.

به منظور تعیین اینکه کدام مکمل های ال-کارنیتین از نظر کیفیت، خلوص و اثربخشی بهترین هستند، زمان زیادی را به انجام تحقیقات و آزمایش اختصاص دادیم. در بخش بعدی، بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن را که برای خرید در دسترس هستند، بررسی خواهیم کرد.

بهترین ال کارنتین برای کاهش وزن در بازار

ال-کارنیتین ال-تارترات، استیل-ال-کارنیتین و پروپیونیل-ال-کارنتین تشکیل دهنده ال کارنیتین (ویتا کارنیتور) هستند که برای کاهش وزن بهترین انتخاب است و در حال حاضر توسط برند اولون فارما تولید می شود.

استیل ال کارنیتین باعث کاهش وزن و حمایت از سلامت مغز می شود. این ماده را می توان در لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از نوتروپیک ها یافت.

ال-کارنیتین ال تارترات

ال-کارنیتین تارتارات شکل بیولوژیکی فعال کارنیتین در بدن انسان است. تقریباً در تمام قسمت های بدن انسان ذخیره می شود. اما عمدتاً در سلول‌های ماهیچه‌ای از جمله قلب یافت می‌شود. ال-کارنیتین تارتارات شکل پایدار ال-کارنیتین است.

ال کارنیتین تارتارات از بهبود استقامت عضلانی و افزایش تامین انرژی پشتیبانی می کند. در عین حال، حفظ ذخایر گلیکوژن عضلانی و جلوگیری از تجمع اسید لاکتیک. ظرفیت تحرک چربی را افزایش می دهد. در نهایت، ال-کارنیتین تارتارات یکی از مواد تشکیل دهنده یک مکمل خوب برای کاهش وزن در نظر گرفته می شود.

استیل ال کارنیتین

هنگامی که استیل-ال-کارنیتین از سد خونی مغزی عبور کرد، سنتز انتقال دهنده عصبی اصلی به نام استیل کولین را در مغز تقویت می کند. عملکرد اصلی استیل کولین تسهیل ارتباط بین سلول های عصبی است. با ترویج سنتز استیل کولین، استیل-ال-کارنیتین نقش مهمی در حمایت از سلامت حافظه، تمرکز و هوشیاری و بهبود خواب و انقباض عضلانی ایفا می کند. علاوه بر این، دارای خواص آنتی اکسیدانی است که از بافت مغز در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند. اغلب از نظر بالینی برای درمان بیماری آلزایمر استفاده می شود. همچنین یکی از مواد اصلی رایج در نوتروپیک در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

پروپیونیل ال کارنتین

پروپیونیل ال کارنیتین به بدن در تولید انرژی کمک می کند. برای عملکرد قلب، حرکت عضلات و بسیاری از فرآیندهای دیگر بدن مهم است. همچنین به نظر می رسد که به افزایش گردش خون کمک می کند.

با این تفاسیر می توان گفت که درحال حاضر بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن، ال کارنیتین (ویتا کارنیتور) می باشد که با برخورداری از موارد ذکر شده می تواند در رسیدن به اهداف ورزشکاران در سریعترین زمان کمک کند. اما نحوه عملکرد الکارنتین چگونه است؟

نحوه کاربرد ال کارنیتین برای کاهش وزن

ال-کارنیتین چربی ها، به ویژه اسیدهای چرب با زنجیره بلند را به داخل میتوکندری سلول ها منتقل می کند. اسیدهای چرب به محض رسیدن، اکسیژن می شوند و به عنوان سوخت برای تولید آدنوزین تری فسفات یا ATP استفاده می شوند. بنابراین، ال کارنیتین هم زمانی که کاربر در حال ورزش و هم در حالت استراحت است روی سلول ها اثر می گذارد. به طور خاص، مطالعات نشان داده اند که این روش به ویژه در هنگام ورزش شدید موثر است. می تواند به اثر کاهش وزن دست یابد.

از سوی دیگر، مواد سمی تولید شده در سلول ها را از بین می برد. بنابراین، ال کارنیتین یک ماده کلیدی است که به فرآیند متابولیسم چربی کمک می کند. این مکمل به عنوان یکی از بهترین مکمل های کاهش وزن طبیعی موجود شناخته شده است. همچنین اثرات پیری و بیماری بر روی میتوکندری را کاهش می دهد. در عین حال، ال کارنیتین در دوزهای معقول تقریباً هیچ عارضه جانبی ندارد.

مزایای الکارنتین برای بدن

در اینجا چند راه وجود دارد که نشان دهنده این است که ال کارنیتین می تواند برای شما مفید باشد.

  • حمایت از کاهش چربی
  • تامین انرژی
  • افزایش متابولیسم
  • حمایت از ریکاوری
  • محافظت از سلول های مغز
  • قلب سالم

حمایت از کاهش چربی

بدنسازان و ورزشکاران مصرف ال-کارنیتین را برای کاهش چربی ترجیح می دهند، زیرا باعث سوزاندن سلول های چربی و افزایش مصرف کالری می شود.

بیشتر بخوانید استروئید برای کاهش وزن

تامین انرژی

مکمل ال کارنیتین با تحریک اکسیداسیون سلول های چربی برای تولید انرژی به حفظ سطح انرژی قبل و بعد از تمرین کمک می کند.

افزایش متابولیسم

می خواهید متابولیسم را افزایش دهید؟ ال-کارنیتین را با یک برنامه تمرینی منظم ترکیب کنید. این افزایش سرعت متابولیسم را افزایش می دهد و کالری را بسیار سریعتر می سوزاند.

حمایت از ریکاوری

چندین مطالعه ادعا می‌کنند که مصرف منظم ال-کارنیتین آسیب عضلانی پس از ورزش را کاهش می‌دهد و به بهبودی بهتر بعد از یک جلسه تمرینی سخت کمک می‌کند و در نتیجه عملکرد کلی ورزشی را افزایش می‌دهد.

محافظت از سلول های مغز

فرم استیل ال-کارنیتین اثر محافظت کننده عصبی بر بدن دارد. از سلول های مغز ما در برابر آسیب محافظت می کند و از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن و سایر بیماری های مغزی جلوگیری می کند.

قلب سالم

نشان داده شده است که مکمل ال کارنیتین با کاهش فشار خون بالا و کاهش التهاب مرتبط با بیماری های قلبی، سلامت قلب را تقویت می کند.

سخن آخر

اولون فارما برندی پیشرو در تولید بهترین ال کارنتین برای کاهش وزن و متعهد به سلامتی بدنسازان می باشد. بنابراین باتوجه به اینکه در این مقاله به مزایا و نحوه عملکرد الکارنتین پرداخته شد، میتوانید ضمن ارتباط با نمایندگی اولون فارما، اقدام به سفارش و خرید کالا کنید.

سوالات متداول

برای چه مدت می توانم ال کارنیتین مصرف کنم؟

تا رسیدن به هدف تناسب اندام می توان از قرص ال کارنیتین استفاده کرد. برای بهره مندی از مزایای سلامتی، توصیه می شود از دوزهای بالاتر مصرف نکنید.

آیا می توانم ال کارنیتین را برای کاهش چربی مصرف کنم؟

می توان ال کارنیتین را برای کاهش چربی مصرف کرد، اما نتایج کاهش وزن ال کارنیتین به سن، سطح فعالیت بدنی، رژیم غذایی و سابقه پزشکی بستگی دارد. اگر می‌خواهید به نتیجه مطلوب برسید، توصیه می‌شود یک برنامه تمرینی منظم داشته باشید.

چگونه بهترین ال کارنتین برای کاهش وزن را تهیه کنم؟

همانطور که در بالا گفته شد میتوانید با کلیک بر روی لینک درج شده با نمایندگان اولون فارما جهت خرید ال کارنیتین (ویتا کارنیتور) اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: